söndag 29 mars 2009

Travel form 3. Hassela - Sundsvall - Gävle The "Loch Modan - Menithil Harbour - Darnassus" Of Sweden.




Tåget rullar in och den härliga stanken av "hemma" slår en likt en slägga i ansiktet.

Det är skönt när värmen gräppar tag och solen lyser upp en helt blå himmel,
perfekt ankomst väder.

Zakke, Carro och Timmy möter upp mig först.
Det är skönt att få känna sig "hemma".

EDIT: Nu ska jag klaga på en jobbig person!

Det känns lite synd att säga det men töntigare blir svårt att hitta.

Allt verkar så ansträngt runt henne det är svårt att placera henne någonstans.
Så gör man ett anstängt försöka till en lite roligare diskussion, vad gör egentligen en person
attraktiv, framgångsrik och socialt accepterad?
Varför!? Why by god måste man försöka passa in på allt.

Jag försöker föra en diskussion jag är inte Idol jury!

Ja jag är snygg.. Attraktiv. Det tycker alla.
Jag har brains jag fick läsa matte A innan alla andra WTF!

Det är så Fuc'ing genomskinligt att man blir rädd!
Men som om inte det var nog så är coolhets faktorn något som man bara måste ha...

1 krm skryt
2 tsk Jag är BÄST och jag har upplevt mest.
1 Msk Energi.
1/2 Msk Universums Centrum.

EDIT: Om man säger att Maria är en väldigt vettig och smart 17 årig tjej så är Denna brud TVÄRTOM!

Maria jag ska aldrig mer dra dåliga skämt om att du är dålig, Om någon har huvudrollen i Sämst the movie och är producer
är det detta klass exempel på Fjortis jag träffat i Gävle.




Dag 2. Hemma hos Öhagen the "Black wing lair" of Gävle.




Efter att man tagit sig igenom suppression room på morgonen för att komma fram till frukost bordet så ska man vakna.

Sitta och lyssna på allt mellan himmel och jord skulle vara jätte intressant om det inte vore för att
det som sägs är helt färglöst (I brist på bättre ord).

Efter 80tals Music-please festen i Skutskär så skulle man desutom behövt lite mer sömn på natten.
Inte för att vi kom hem sent men för att de man sov med i största allmänhet inte har någon som helst respekt för tystnad.


Dag 3. Zakke The "1 Man Nihilum" of Gävle.

Tack! Det tål att upprepas Tack Fredrik för att du finns.
Det var så väldigt skönt att få vettigt sällskap.

Det bästa och vettigaste intellektuella utbytet jag fått på länge.
Desutom slår billig energi dryck alldrig fel.

Tack till Kerstin och Lars också!


Dag 4. Till Stockholm

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv! Kul att ha dej här :-)
//Kerstin