onsdag 1 april 2009

Tokyo!

YATTA!






En flygresa på 12 timmar kan jag nog inte rekommendera någon.
MEN! är det redan värt mödan JA, JA och JAA!

Tokyo är så sjukt mycket vackrare än vad jag föreställt mig, och det efter bara några timmar...



Som sagt flygresan var väldigt varm och jobbig.
Det fanns mycket film att se bra musik att lyssna på, all media hade de stort utbud av t.o.m. tv spel, men tiden kan gå sååååå sakta.


Jag landade 22:40 i Tokyo (Svensk tid)
Väntade in mina kompanjoner i någon timme och vi tog ett express tåg till UENO.
Därifrån till Minowa.



Vi gick runt och letade efter stället där vi skulle bo en stund.
DÅ! Då dyker en Japan i Kostym upp och frågar vad vi letar efter.
Vi förklarar att vi ska till New koyo och han erbjuder oss på sin bästa engelska att köra oss...
Verkar mysko men WTF you only live so many times.

Han kör oss till New Koyo där jag sitter och bloggar på mitt rum just nu.






End Transmission

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Erik att du meddelar dej! BLÅ himmel i Tokyo!! Jag ringde Anita, hon blev så glad.

Sofia sa...

Waaaauuuwww!! Shit vad nice! :D
Hoppas att allt är bra där borta på andra sidan jorden! Kommer sakna dig massa bror! Men så bra att både du och jag har en blogg ^^ Här är min btw: fiamucken.blogspot.com

Anonym sa...

Coolt att du är där i Japan! Läs mailet jag skickat, viktigt! Ha de! KRAM mamma